3

Tagged2x!!


In the name of Allah, The Most Compassionate and The Most Merciful...

First time I've been tagged!!! Haha.. Biasela.. Bukak blog pun sekali-sekala.. Arigato gozaimasu for my mostest bestest pal, Alif Iskandar.. Lu memang best bro.. Hehe..
Anyway, these are the questions. Saya dah cuba jawab sejujur hati (guess so). Hehe.


Five name that people called you 
-Rif'ah (Simple)
-Rif (Simpler)
-Yip (Simplest.. Hoho.. Makin lama makin pendek pulak)
-Kakngah (My family and closest relatives)
-Apam (Yang ni for certain people je la. Huhu)

Five important dates in ur life 
-21st June
-14th Nov
-22nd Nov
-10th July
-9th Jan (Actually there are a lot of dates on my mind..)

Five things you have done yesterday 
-Watch macam-macam aznil..
-Makan cucur ikan bilis Zille..
-Naik taxi yang ada sun-roof (jakun ke apa ni?)
-Makan nasi dengan kuah err.. I just don't know its name..
-Tidur awal selepas membaca sebaris ayat daripada lecture note.. Ahaha..

Five ways to be happy 
-Tengok 'Spontan'.. gerenti gelak woo..
-Baca Eyeshield 21.. Oh, Hiruma-kun!
-Makan Galaxy Caramel
-Makan mansaf
-Makan halawiyat (OK, cut down your sugar!)

Five favourite movies
-The Longest Yard (American football)
-Bedtime Story (Cuz I just like Adam Sandler)
-Tropic Thunder (Once again, cuz I just like Ben Stiller)
-Taare Zameen Per (People, please open your mind by watching this)
-Hum Saath Saath Hain.. Hehe.. Hindustan maniac..

Five favourite hobbies 
-Eat for sure. 
-Baca anatomy (ahaks)
-Walking in the sunshine..:)
-Beli ma'janat kat tamrid (hobikah ini?)
-Kemas rumah.. Ahaha..


Five favourite peoples 
-Rasulullah S.A.W
-My mummy
-My daddy because he's cool
-Khalid Al-Walid 
-Doctor 'body'.. Hehe..


Five favourites places for vacation
-Baitullah (rukun Islam ke-5 maa..)
-Aleppo (Huaaa.. Cintaku tertinggal di sana...)
-Venice/Rome
-Cordova
-Istanbul (Semangat Sultan Muhammad Al-Fateh)

Five reasons you answer the survey 
-This is my first tag (Thanks again bro!)
-I've never done this before
-Feel like typing (?)
-Don't feel like reading.. Hehe..
-Because I like Hiruma (what-a-reason?)

5 rakyat bertuah untuk ditag adalahhhhhhh *jeng jeng jeng* ~~

urm~

arr~

eheh~

tak tau la..

tag je la siapa-siapa yang rasa nak di-tag! 

hehe~


That's all guys! 
*Feeling great* 
Jumpa lagi di entry yang lain!

3 suapan:

Iskandar Shah said...

tq rif jwb my tag..

bawahbumi said...

ak ase Aleppo tu sumpahan kota cinta la.
sampai ak pon teringat-ingat kat leppo.

riff rahim said...

iskandar: sure laa lep..tq too!

bawahbumi: jom g lagi..kutip cinta ak yg tertinggal tu..

Back to Top