4

10 Things

In the name of Allah, The Most Compassionate and The Most Merciful.


10 Things I Hate About You

I hate when you cannot prioritize your work
and when you waste your time

I hate when you talk too much

I hate when you don't care about everyone around

I hate when you study on your bed, end up sleeping and wake up late

I hate when you just said whatever you want and hurt someone out there

I hate when you lie to yourself

I hate that you can't keep your eyes off silly things

I hate that you are forgetful

I hate that it's hard for you to say sorry

I hate that sometimes you do something not because of Allah.

Hi semua. Sihat ke?
Hopefully ok, insya Allah.
Tetiba malam ni mood nak ber'poem' pulak. 
Tajuk nak hot pulak tu. Macam lagu Miley Cyrus.
*Errr, tu 7 Things ek? Pape je la.*

MyEm0.Com

Poem di atas ditujukan khas kepada seseorang yang berada di depan aku kalau aku tengok cermin.
Serius benci kat dia.
So nak buat macam mana ni?

Jawapannya senang je.
Kalau dah benci tu, berpisah la.
Kalau boleh, nak talak tiga terus.
Tapi yelah, kita manusia kan.
Slow-slow pun takpe, asalkan berterusan.

Errr, emo ke entry aku yang ni?
Hehe, sorry la korang. 
Niat nak muhasabah diri je.
Ok la. Take care semua.
Keyboard-off. Babai. Salam~

4 suapan:

cik AF said...

me too. when I red tis poem. its remind me to somebody which is avery day I look at the mirror. But I doesn't hate it otherwise I feel pity to her. nice entry :)

rainyscream said...

mcm org yg tgh tulis komen ni. kalau baca buku tu, nak tido, pelan2 tolak buku turun katil.ahahaha

riff rahim said...

cik AF: can't help myself from hating her. thanks by the way :)

rainys: rif tido atas buku. haha

kyo_9 said...

apsal bila kyo tgk cermin x nampak rif pon? :hihi

Back to Top