3

Kenapa Lain?

In the name of Allah, The Most Compassionate and The Most Merciful...


Salam semua!!!
Alhamdulillah, thank you Allah, jari tak merajuk nak menaip lagi atas keyboard ni.
Saya baru perasan.
Saya selalu buat entry panjang2 kan?
Penatlah orang nak baca.
*Tu pun kalau ada orang bacalah*
So kali ni saya cerita pendek jer.
*Tapi kalau dah menulis tu mesti nak membebel panjang lebar. Haha.*

Saya ada satu sindrom.
Sindrom 'bila-ramai-sangat-orang-minat-saya-jadi-tak-minat'.
*Status FB hari tu.*
Ada tak orang yang sama sindrom dengan saya?
Kalau ada, jom kita 'gimme 5'.

Ramai orang minat Korea, Jepun, Taiwan, bla3, dan sewaktu dengannya...
Sebab ramai sangat orang minat, saya terus tak minat.
Ada satu time tu, ramai giler orang minat Maher Zain (among my friends la).
Tapi saya takde rasa pun nak minat.
*Sekarang dah minat dah sebab zaman orang giler2 minat dah habis*
Sekarang, masyarakat dilanda serangan wabak 'gila adamaya'.
Badan saya terus menghasilkan antibody secara automatik.
*Padahal sebenarnya best la jugak cerita tu*

Penatlah macam ni.
Rasa macam tak up-to-date pulak.
Tapi kadang2 tu saya rasa bagus jugak.
Kalau semua orang minat, siapa yang nak jadi tukang tak minat kan?

Sebenarnya, saya suka minat apa yang orang tak minat.
Contohnya kat sini saya je kot yang layan lagu2 Turki. Ahaha.
Saya bukan layan lagu tradisional diorang.
Best tau lagu band favourite saya ni. 
Pelik ke? Nak cuba layan? Dengar dan tengok kat sini.
*Kalau tak suka diam jer. Jangan cakap apa2. Hee~*

Benda ni sebenarnya takdelah luar biasa kan?
Memanglah Allah cipta setiap orang tu lain2 interests.
Kalau sama je, mesti band Turki favourite saya ni takde fans.
Sebab semua orang nak minat Korea, ect2... Ahaks!
So, "Don't be so lame to laugh at other people passions".
*Quote from someone.*
Live your life and respect each other okeh?

Till this. Keyboard off. Jumpa lagi nanti, insya Allah. Salam readers~
Err... entry ni panjang ke pendek ek?

3 suapan:

cik sabon said...

ko memang,
selalu tak minat dgn apa yg orang lain minat,

btw,aku suka quote tu,

"Don't be so lame to laugh at other people passions".

hee~

Anonymous said...

HAHAHAH.. bgus2..i like ur style dude..skrg nh sume org batak korea..hehhe(sab,,jgn mara)
x kesah la ko nak minat ape..jnji layan je laaa...

zafar's daughter

Miss X said...

Aku pun naik muntah tengok derang-derang ni sawan semacam dengan Koreah ntah hape hape tah

Same la kite rip, sakit jiwe ngan kegilaan orang ramai yang pelek-pelek tu.

Peace no war

Back to Top